Advertisement

Membership

Advertisement

Advertisement

Forums \ Danmarks Forum \ NW mod United Kingdom
Big stars represents five levels - This user is on level 13 Big stars represents five levels - This user is on level 13
Small stars represents one level - This user is on level 13Small stars represents one level - This user is on level 13Small stars represents one level - This user is on level 13
gellie
NW mod United Kingdom (1993 reads, 13 replies, 4 years ago)
Har spurgt United Kingdom om de var frisk på en nw... De var fri

lørdag

, så vi skal have fundet ud af om folk kan spille lørdag aften imellem

19 og 23

og hvilken tid der er bedst...
SC2Gamers.dk (Under Construction)

4 years ago
Small stars represents one level - This user is on level 2Small stars represents one level - This user is on level 2
Voids
Er klar

4 years ago
Small stars represents one level - This user is on level 2Small stars represents one level - This user is on level 2
tiq.shark.
kan også

4 years ago
Big stars represents five levels - This user is on level 5
Avi-Love
Eftersom mit social liv er non-existant pt er jeg frisk 8D

4 years ago
Small stars represents one level - This user is on level 4Small stars represents one level - This user is on level 4Small stars represents one level - This user is on level 4Small stars represents one level - This user is on level 4
Pythonas
hov kasper spiller du igen?
..modsat avi har jeg et liv så regn ik med mig, men brændes jeg af af venner, lektier etc er jeg fresh.
EDIT: :D

4 years ago
Small stars represents one level - This user is on level 3Small stars represents one level - This user is on level 3Small stars represents one level - This user is on level 3
BW-Iguana(liZ)
jeg er off, jeg kan ikke

4 years ago
Small stars represents one level - This user is on level 3Small stars represents one level - This user is on level 3Small stars represents one level - This user is on level 3
[JaC]Blade
GL. :O

Den skal i nok tage hjem hvis midian ikke spiller.

4 years ago
Big stars represents five levels - This user is on level 8
Small stars represents one level - This user is on level 8Small stars represents one level - This user is on level 8Small stars represents one level - This user is on level 8
lungo
jeg kender hele UK, de alle ikke ret gode, kun Zealot_UK og jamie der kan noget, ellers er der kwark der kan lidt, men ikke nok til jer! :p

4 years ago
prOxi.Beater
Jeg tror ikke jeg kan komme. Jeg skal spille noget håndbold ved omkring 4-tiden, og jeg tror det vil komme til at knibe lidt med at nå hjem i tide.

4 years ago
Get.aEquitas
Jeg kan godt komme, hvis i ber mig pænt ;) >aEquitas<

4 years ago
Big stars represents five levels - This user is on level 13 Big stars represents five levels - This user is on level 13
Small stars represents one level - This user is on level 13Small stars represents one level - This user is on level 13Small stars represents one level - This user is on level 13
gellie
Det bliver 1900, så kan folk også smutte i byen bagefter hvis det er..

Channel DNKvsUK

Matches
Denmark Draykin2:0???
Denmark Shark2:0????
Denmark Avi-Love2:0????
Denmark Aequitas2:0????

2on2:

oO

4 years ago
Small stars represents one level - This user is on level 4Small stars represents one level - This user is on level 4Small stars represents one level - This user is on level 4Small stars represents one level - This user is on level 4
Andse
Kongen kommer sikkert !

4 years ago
gellie
Gosubet

4 years ago
[JaC]Blade
Tror jeg kommer og hepper. kan vel ikke tage mere end en time :)

Forum post
  • Do to others what you would have them do to you.
  • Do not judge so that you will not be judged.

» Read posting rules in detail

Reminder: IP-addresses for the comments are saved. Offensive posts will be censored. Repeated offense will result in a warning and/or a temporary account lockdown.
  • NW mod United Kingdom \ Reply
    To submit a post, you have to be a registred member. Register an account below the title 'Membership' in the left menu.

» Top of the page