Jump to content


Purge improving again

73 replies to this topic
  • Please log in to reply

#1 ngazirrrrrrrrrrrrr

ngazirrrrrrrrrrrrr

    ZSMJ Medusa

  • Advanced Member
  • 3388
  • 7

Posted 29 April 2012 - 11:22 PM

Hey guys it looks like your feedback is helping. Keep watching and keep commenting)
  • 0

#2 orc

orc

    Repick Meepo

  • Advanced Member
  • 77

Posted 29 April 2012 - 11:25 PM

I never had any issues with Purge, he is actually my streamer of choice.
  • 0

#3 ngazirrrrrrrrrrrrr

ngazirrrrrrrrrrrrr

    ZSMJ Medusa

  • Advanced Member
  • 3388
  • 7

Posted 29 April 2012 - 11:28 PM

He wasn't bad, but I think the improvement is still obvious.
  • 0

#4 Angel

Angel

    Crew Lead

  • GosuCrew Leads
  • 2347
  • 2

Posted 29 April 2012 - 11:55 PM

#1 Yeah, Purge is the best.
  • 0

#5 tdmm

tdmm

    Full-Team Black Hole

  • Advanced Member
  • 163

Posted 30 April 2012 - 12:43 AM

i can't understand a single russian word, but i watched v1lat stream.
purge = zzzzzzzzzzzzzz
  • 0

#6 Wahid145

Wahid145

    Mania Earthshaker

  • Advanced Member
  • 375

Posted 30 April 2012 - 01:02 AM

Purge voice is da prob... wished it was more charming
  • 0

#7 blazingfear

blazingfear

    REPORTED!

  • Advanced Member
  • -338

Posted 30 April 2012 - 01:25 AM

Lol... You gotta be fucking kidding me... Yes, some nabsters from hon who knows nothing about dota and needs some mega ultra tips then yes, purge is da man for u. He is boring, he is whining about how bad his life is cuz he gotta get up early to stream one of the most important lans finals and more... If you gonna whine like a little girl then simply do not cast bb. That dude got 0 casting skills, 0 emotions.

The fuck are times when people were casting cuz it was fun, like tobi in dota1... Now dota2 getting bigger so $ whores are trying to earn something while having 0 passion for the game.

Tobi and v1lat are the best casters. Rest is just wannabe easy cash income.

Even thou i understand shit from russian i still prefer it way more than purge or other low skilled stream.
  • 0

#8 Blah2.7.8

Blah2.7.8

    Repick Meepo

  • Advanced Member
  • 50

Posted 30 April 2012 - 01:29 AM

@6

+1

Everything you said is true.
  • 0

#9 JY

JY

    Random Meepo

  • Advanced Member
  • 48

Posted 30 April 2012 - 01:45 AM

By the way he kept saying things that is so obvious, like BKB provides 10 seconds of spell immunity and etc.
  • 0

#10 Rufio-

Rufio-

    Dendi Pudge

  • Advanced Member
  • 705
  • 1

Posted 30 April 2012 - 02:19 AM

Purge by far is the worst caster IMO. He'ss like chanting a sleeping spell instead of casting. BTW this is the first time I actually disliked a caster/streamer.

Edit:

I watched m5 vs CLG, i clicked on V1lat's link but i cant understand what he is saying so i turned on purge's stream (first time I watched his stream) and after a few seconds I switched back to V1lat even though I cant understand a single russian word.
  • 0